Automacara Volvo FH 13.540 Globetrotter 6x4 - HMF 1920K with remote year 2019 - F





























































































































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul






















- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Central locking
- PTO
- Sleeper cab
- Vehicle heater
- Visor
= Remarks =
Volvo FH13.540 Globetrotter 6x4 - HMF 1920K with remote year 2019 - Full air - Leather
MY: 26-10-2017 (Year crane 2019)
KM: 559634
YV2RT60D3HA810481
HMF 1920K with remote year 2019
Box: 6.32 - 248 - 95
6x4
Euro 6
I shift
Full air
4.60 wheelbase
= More information =
General information
Cab: sleep
Transmission
Transmission: I shift, 12 gears, Automatic
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 1: Tyre size: 295/80R22.5; Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%
Rear axle 2: Tyre size: 295/80R22.5; Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%
Functional
Crane: HMF, on rear of chassis
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact VAEX The Truck Traders or Goverstone for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- Маска
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Централно заключване
- Clona
- Hliníková palivová nádrž
- PTO
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Luftfederung
- Schlafkabine
- Sonnenschutzklappe
- Standheizung
- Zapfwelle (PTO)
- Zentralverriegelung
= Anmerkungen =
Volvo FH13.540 Globetrotter 6x4 - HMF 1920K with remote year 2019 - Full air - Leather
MY: 26-10-2017 (Year crane 2019)
KM: 559634
YV2RT60D3HA810481
HMF 1920K with remote year 2019
Box: 6.32 - 248 - 95
6x4
Euro 6
I shift
Full air
4.60 wheelbase
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Schlafkabine
Getriebe
Getriebe: I shift, 12 Gänge, Automatik
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 1: Refenmaß: 295/80R22.5; Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Hinterachse 2: Refenmaß: 295/80R22.5; Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Funktionell
Kran: HMF, hinten am Fahrgestell
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an VAEX The Truck Traders oder Goverstone, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Centrallåsning
- Kraftudtag
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
- Solskærm
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Transmission: I shift, 12 gear, Automatisk
Førerhus: sleeper cab
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 295/80R22.5; Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 295/80R22.5; Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Kran: HMF, bag på chassiset
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Αερανάρτηση
- Γείσο
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Cierre central de puertas
- Estufa
- Parasol
- PTO
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
Volvo FH13.540 Globetrotter 6x4 - HMF 1920K with remote year 2019 - Full air - Leather
MY: 26-10-2017 (Year crane 2019)
KM: 559634
YV2RT60D3HA810481
HMF 1920K with remote year 2019
Box: 6.32 - 248 - 95
6x4
Euro 6
I shift
Full air
4.60 wheelbase
= Más información =
Información general
Cabina: litera
Transmisión
Transmisión: I shift, 12 marchas, Automático
Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 295/80R22.5; Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 295/80R22.5; Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Funcional
Grúa: HMF, detrás en el chasis
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con VAEX The Truck Traders o Goverstone para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Keskuslukitus
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Visiiri
- Voimanotto
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Pare-soleil
- Prise de force
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension pneumatique
- Verrouillage centralisé
= Remarques =
Volvo FH13.540 Globetrotter 6x4 - HMF 1920K with remote year 2019 - Full air - Leather
MY: 26-10-2017 (Year crane 2019)
KM: 559634
YV2RT60D3HA810481
HMF 1920K with remote year 2019
Box: 6.32 - 248 - 95
6x4
Euro 6
I shift
Full air
4.60 wheelbase
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: couché
Transmission
Transmission: I shift, 12 vitesses, Automatique
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 295/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 295/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
Pratique
Grue: HMF, derrière sur le châssis
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Goverstone pour plus d'informations
- Grijač
- Grijač vozila
- Priključno vratilo
- Sjenilo
- Spavaća kabina
- Središnje zaključavanje
- Zračni ovjes
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Kihajtás
- Központi zár
- Légrugós felfüggesztés
- Napellenző
- Sleeper Cab
- Cabină de dormit
- Decuplare motor
- Parasolar
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pneumatică
- Închidere centralizată
- Încălzitor vehicul
- Parasole
- Presa di forsa
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling
- Luchtvering
- PTO
- PTO
- Slaapcabine
- Standkachel
- Zonneklep
= Bijzonderheden =
Volvo FH13.540 Globetrotter 6x4 - HMF 1920K with remote year 2019 - Full air - Leather
MY: 26-10-2017 (Year crane 2019)
KM: 559634
YV2RT60D3HA810481
HMF 1920K with remote year 2019
Box: 6.32 - 248 - 95
6x4
Euro 6
I shift
Full air
4.60 wheelbase
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: slaap
Transmissie
Transmissie: I shift, 12 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 1: Bandenmaat: 295/80R22.5; Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Achteras 2: Bandenmaat: 295/80R22.5; Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Functioneel
Kraan: HMF, achter op het chassis
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met VAEX The Truck Traders of Goverstone
- Førerhus med soveplass
- Kraftuttak
- Luftfjæring
- Sentrallås
- Solskjerm
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Osłony przeciwsłoneczne
- Piec
- Wał odbioru mocy
- Zamek centralny
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: sypialna
Skrzynia biegów
Pędnia: I shift, 12 biegi, Automat
Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 295/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 295/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Funkcjonalność
Żuraw: HMF, z tyłu podwozia
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Goverstone
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho de portas centralizado
- Sofagem de parque
- Suspensão pneumática
- Tomada da força
- Visor
= Mais informações =
Transmissão: I shift, 12 velocidades, Automática
Cabina: dormir
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 295/80R22.5; Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 295/80R22.5; Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Grua: HMF, na parte traseira do chassis
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- PTO
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Солнцезащитный козырек
- Центральный замок
= Дополнительная информация =
Трансмиссия: I shift, 12 передачи, Автоматическая
Кабина: кабина со спальным местом (sleep)
Передний мост: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 1: Размер шин: 295/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Задний мост 2: Размер шин: 295/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Кран: HMF, в задней части шасси
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Clona
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- PTO
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
- Bränsletank av aluminium
- Centrallås
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- PTO
- Solskydd
- Sovhytt
- Värmare
= Ytterligare information =
Transmission: I shift, 12 växlar, Automatisk
Hytt: Sömn
Framaxel: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 295/80R22.5; Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 295/80R22.5; Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%
Kran: HMF, bakre delen av chassit
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Araç ısıtıcısı
- Güneşlik
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Merkezi kilitleme
- PTO
- Sleeper cab