Automacara Mercedes-Benz Atego 1018 KRAAN/CRANE HMF403!!129tkm

































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul



























- Power take-off (PTO)
- PTO
- Visor
= More information =
Front axle: Max. axle load: 4000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 7000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Crane: HMF 403 K3, year of manufacture 2003, behind the cab
CE mark: yes
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact John de Koning or Mark de Koning for more information
- Маска
- PTO
- Sonnenschutzklappe
- Zapfwelle (PTO)
- Zapfwelle (PTO)
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Max. Achslast: 4000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 7000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Kran: HMF 403 K3, Baujahr 2003, hinter der Kabine
CE-Kennzeichnung: ja
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an John de Koning oder Mark de Koning, um weitere Informationen zu erhalten.
- Kraftudtag
- Solskærm
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 7000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Kran: HMF 403 K3, produktionsår 2003, bag førerhuset
CE-mærke: ja
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Γείσο
- Parasol
- PTO
= Más información =
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 7000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Grúa: HMF 403 K3, año de fabricación 2003, detrás de la cabina
Marcado CE: sí
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con John de Koning para obtener más información.
- Voimanotto
- Pare-soleil
- Prise de force
- Prise de force (PTO)
= Plus d'informations =
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 7000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Grue: HMF 403 K3, année de construction 2003, derrière la cabine
Marquage CE: oui
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter John de Koning pour plus d'informations
- Sjenilo
- Napellenző
- Parasolar
- Presa di forsa
- Aftakas (PTO)
- PTO
- PTO
- Zonneklep
= Bijzonderheden =
Mercedes Atego 1018 witt the following options:
-Manuell gearbox
-HMF 403 crane
-3 extendables
-Grabber
-Rotator
-Trailer hitch
-Open box
etc etc
ex government vehicle
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen geen afleveringskosten,
Alle inruil en een financiering is mogelijk.
Ondanks dat wij zorgvuldig de advertenties opmaken kan het voorkomen dat omschreven opties wel/niet op de auto aanwezig zijn.
Controleer a.u.b. voor aankoop of alle, voor u belangrijke, omschreven opties ook daadwerkelijk aanwezig zijn.
Wij zijn RDW erkent.
U kunt kiezen voor extra garantie, kijk voor de pakketten op onze website.
Al onze auto's hebben een heldere onderhoudshistorie en km registratie.
Onze openingstijden zijn:
maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 en s' Avonds op afspraak.
zaterdag van 9.00 tot 15.00
U kunt ons vinden op:
Middelingenseweg 22
5321 JH Hedel
Nederland
En bereiken op:
Trucks: 0031652373533
Personenauto's: 0646410000
Website: arată contacte
E-mail: arată contacte
= Meer informatie =
Vooras: Max. aslast: 4000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 7000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Kraan: HMF 403 K3, bouwjaar 2003, achter de cabine
CE markering: ja
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met John de Koning of Mark de Koning
- Solskjerm
- Osłony przeciwsłoneczne
- Wał odbioru mocy
= Więcej informacji =
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 7000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Żuraw: HMF 403 K3, rok produkcji 2003, z tyłu kabiny
Oznaczenie CE: tak
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Tomada da força
- Visor
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 7000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Grua: HMF 403 K3, ano de fabrico 2003, atrás da cabina
Marca CE: sim
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- PTO
- Солнцезащитный козырек
= Дополнительная информация =
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 7000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Кран: HMF 403 K3, год выпуска 2003, сзади кабины
Знак CE: да
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- PTO
- PTO
- Solskydd
= Ytterligare information =
Framaxel: Max. axellast: 4000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 7000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Kran: HMF 403 K3, byggnadsår 2003, bakom kabinen
CE-märkning: ja
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- PTO