Automacara MAN TGM 18-290 4x4 Kraan met Open laadbak






































































































Dacă ați decis achiziționarea echipamentului la un preț mic, trebuie să fiți sigur că persoana cu care comunicați este un vânzător real. Aflați toate informațiile disponibile cu privire la proprietarul echipamentului. O metodă de înșelăciune este aceea de a se prezenta ca o societate existentă în mod real. În caz de îndoială, vă rugăm să luați legătura cu noi prin formularul de feedback, pentru alte controale.
Înainte de a decide o achiziție, examinați cu atenție diferite oferte de vânzare pentru a cunoaște costul mediu al modelului ales. Dacă prețul din oferta care vă place este mult mai mic față de alte oferte asemănătoare, gândiți-vă bine. O diferență de preț importantă poate indica defecte ascunse sau o tentativă a vânzătorului de a comite o înșelăciune.
Nu cumpărați produse care au prețuri mult diferite față de prețul mediu al altor produse asemănătoare
Nu dați acordul la plata unor cauțiuni suspecte sau plăți anticipate ale mărfurilor. În caz de îndoieli, clarificați amănuntele, solicitați mai multe fotografii și documente privind mașina, verificați autenticitatea documentelor, puneți întrebări.
Cel mai răspândit tip de înșelăciune. Vânzătorii necinstiți pot cere o anumită sumă din avans, pentru ”rezervarea” dreptului de achiziționare a mijlocului. În acest mod ei strâng o mare sumă de bani, după care dispar, fără a putea fi contactați.
- Transferul plății anticipate pe card
- Nu efectuați plata anticipată fără semnarea documentelor care să ateste procesul de transfer de bani, dacă în timpul tratativei vânzătorul are îndoieli.
- Transfer în contul ”curatorului”
- O astfel de solicitare trebuie să vă alarmeze, foarte probabil comunicați cu o persoană care urmărește să vă înșele.
- Transferul în contul societății cu un nume asemănător
- Atenție, persoanele rău intenționate se pot ascunde în spatele unor societăți renumite, aducând mici modificări numelui societății. Nu efectuați transfer de bani dacă numele societății este dubios.
- Înlocuirea propriilor date în factura societății reale
- Înainte de efectua transferul de bani, vă rugăm să verificați corectitudinea datelor bancare și dacă acestea aparțin societății indicate.
Contactează vânzătorul
























- Power take-off (PTO)
- Visor
= More information =
Transmission: ZF 8, 8 gears, Manual gearbox
Cab: day
Make axles: Anders
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%
Crane: Yes
Number of seats: 3
APK (MOT): tested until 07/2025
- Маска
- PTO
- Sonnenschutzklappe
- Zapfwelle (PTO)
= Weitere Informationen =
Getriebe: ZF 8, 8 Gänge, Schaltgetriebe
Kabine: Tag
Marke Achsen: Anders
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%
Kran: Ja
Zahl der Sitzplätze: 3
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 07.2025
- Kraftudtag
- Solskærm
= Yderligere oplysninger =
Transmission: ZF 8, 8 gear, Manuel gearkasse
Førerhus: day cab
Akselfabrikat: Anders
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%
Kran: Ja
Antal sæder: 3
APK (Bileftersyn): testet indtil jul. 2025
- Γείσο
- PTO
- Visera parasol
= Más información =
Transmisión: ZF 8, 8 marchas, Cambio manual
Cabina: día
Marca de ejes: Anders
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%
Grúa: Sí
Número de plazas sentadas: 3
APK (ITV): inspeccionado hasta jul. 2025
- Voimanotto
- Pare-soleil
- Prise de force (PTO)
= Plus d'informations =
Transmission: ZF 8, 8 vitesses, Commande manuelle
Cabine: jour
Marque essieux: Anders
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%
Grue: Oui
Nombre de places assises: 3
APK (CT): valable jusqu'à juil. 2025
- Sjenilo
- Napellenző
- Parasolar
- Presa di forsa
Exterieur
- Aftakas (PTO)
- Zonneklep
Infotainment
- Audio-installatie
= Bijzonderheden =
HMF 1300 K1
2 RVS Kist
Hardhouten vloer
Geen afstandsbediening
Handgeschakeld
Euro 5
Km 167.430
APK 25-07-2025
3 zits
Zonnekap
Radio/CD
Dakluik
= Meer informatie =
Transmissie: ZF 8, 8 versnellingen, Handgeschakeld
Cabine: dag
Merk assen: Anders
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%
Kraan: Ja
Aantal zitplaatsen: 3
APK: gekeurd tot jul. 2025
- Solskjerm
- Osłony przeciwsłoneczne
- Wał odbioru mocy
= Więcej informacji =
Pędnia: ZF 8, 8 biegi, Manualna skrzynia biegów
Kabina: dzienna
Produkcja osi: Anders
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%
Żuraw: Tak
Liczba miejsc siedzących: 3
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jul. 2025
- Tomada da força
- Visor
= Mais informações =
Transmissão: ZF 8, 8 velocidades, Caixa de velocidades manual
Cabina: dia
Marca de eixos: Anders
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%
Grua: Sim
Número de bancos: 3
APK (MOT): testado até jul. 2025
- PTO
- Солнцезащитный козырек
= Дополнительная информация =
Трансмиссия: ZF 8, 8 передачи, Механическая коробка передач
Кабина: кабина без спального места (day)
Марка мостов: Anders
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%
Кран: Да
Количество мест: 3
APK (TO): проверка пройдена до jul. 2025
- PTO
- PTO
- Solskydd
= Ytterligare information =
Transmission: ZF 8, 8 växlar, Manuell
Hytt: dag
Fabrikat av axlar: Anders
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%
Kran: Ja
Antal sittplatser: 3
MOT: besiktigat till jul. 2025
- PTO